Ängbybadet

Hejsan! Bloggade ju inte igår så nu ska jag berätta vad som hände då. Jag åkte till vällingby och fixade smycken, nagellack, underkläder, krämer, väska och lite annat smått till balen. Sen så köpte jag även avslutningskläder. Lägger upp bild på tisdag. Sen så skulle jag ta livmoderhalscancersprutan. Men sen sa mamma att hon tyckte att jag skulle ta hepatit a och b sprutan också. Så jag var tvungen att ta TVÅ sprutor och jag hatar sprutor. Jag fick feber och illamående av dem........ Jag och agnes skulle ha solat och badat igår vid ängbybadet men det var mulet så det blev inget :( så jag slappade framför tv:n istället. Sen på kvällen var jag med emma, julia och lillasyrran. Vi hoppade studsmatta, jagade hund och lekte på skolgården. En ganska rolig dag ändå. Idag så var det fiiint väder. Jag solade på morgonen och sen så fixade jag picknickmat. Sen gick pannkakan och plätten till ängbybadet och åt mat och glass, badade, var rädda för en svan, pratade, läste tidningar och stekte i fyra timmar.. Det var mycket mycket roligt!!! Och all solning har gett resultat, fast inte så bra resultat... Hela min rygg är sönderbränd, men annars har jag en fin solbränna tycker jag. Nu håller jag på att fixa mig till balen imorgon och det är stressigt!! Plus att jag ska till frisören imorgon från halv fyra till halv fem. Klockan kvart i sex imorgon kommer typ 17 personer hem till mig innan balen. Det ska bli sååå kul! Längtar fast är liite nervös.. Nu ska jag knarka after sun..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0