Fredag, Lördag

Hejsan alla söta! Förlåt för dålig uppdatering, har inte orkat blogga....


I torsdags
hade vi sex och samlevnads tema väldigt tråkigt.. Bestämde mig för att skolka sista lektion (könssjukdomar, tackar gud att jag inte gick... äckliga bilder är inget jag vill se! blää) Så jag och Agnes gick och stekte vid ängbybadet i tre timmar och vi badade också. Första doppet i år med badkläder, har redan badat med vanliga kläder hahah! Men det var jättekul och jag brände mig, hudcancer typ.. Har upptäckt ett nytt väldigt konstigt födelsemärke på ryggen det är typ två centimeter långt!? Mamma säger att jag måste gå till doktorn och kolla det.....

Och idag (egentligen igår) så var det en lugn dag. Vi hade sovmorgon, idrott (badade igen!), sen hade vi niornas lunch och sen övade vi på att dansa. Jag måste erkänna att jag är typ proffs på att dansa. Monica tyckte att jag var väldigt bra! Jag och Viktor ägde på bugg!! Jag kom nyss hem från Linn. Hade det trevligt där med Carro, Agnes, Fanny och Limpan!

Förresten jag ska gå med oscar på balen. Det kommer bli grymt!!

kyssar


saras bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0