Hejsan

Idag blev det en slapp dag med tv, packning, dator, solning och pizza och chips käk. Inte så bra det där med pizzan och chipsen men jag gick ut och gick en timma så det kanske inte gjorde någon ändå... Första dagen på sommarlovet har varit tråkig tycker jag.. Har redan tröttnat på att titta på tv en hel dag. Undrar hur det kommer gå under lovet? Aja är ju typ inte hemma något under sommaren som vanligt.. OCH PÅ LÖRDAG ÅKER JAG TILL TURKIET, OCH DET KOMMER ATT VARA 39 GRADER, JAG KOMMER ATT DÖ ELLER IAF BLI RÖD SOM EN TOMAT.. inte bra. Aja hellre 39 grader och sol än 16 och regn haha. Nu ska jag nog fixa det sista med packningen men vi hörs imorgon ciao!
puss



Kroatien förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0