Skolavslutning

Imorgon är dagen som jag har längtat efter sen jag började sexan. Dagen då jag slutar nian. Visst jag längtar fortfarande men plötsligt känns allt så sorgligt. Fast man kanske inte gillar alla personerna så kommer det ändå vara hemskt att skiljas. Vissa kommer man ju aldrig mer att träffa.. Usch jag tror att jag kommer att börja gråta imorgon. Blir tårögd när jag tänker på det. Man har ju gått tillsammans enda sen sexan, 5 dagar i veckan. Vissa har man kommit väldigt nära och andra inte. Jag har nog hittat världens bästa vänner! Jag älskar er så mycket. Och ja jag älskar min klass 9B också, fast ni är jobbig ibland. Och imorgon händer det. Då går jag ut grundskolan. Och det firas med en picknick med min älskade vänner :D

Berättar om balen sen, nu måste jag fixa mina naglar!

Älskar er mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0